Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

 

هیچ تور مسافرتی بدون هتل خوب و مناسب کامل نمی­شود، به خصوص اگر قرار باشد به تور آنتالیا بروید اهمیت هتل برای گردشگران چند برابر می­شود. آنتالیا یک شهر بسیار زیبا و قدیمی است که به خاطر خط ساحلی حیرت برانگیر و کوهستان های سرسبز خود در میان بهترین مقاصد گردشگری بهار و تابستان ترکیه قرار می­گیرد. در تور آنتالیا ، آژانس های مسافرتی طیف متنوعی از هتلها را به مسافران معرفی می­کنند. در اینجا نیز ما قصد داریم تعدادی از زیباترین و متمایزترین هتلهای آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا در طول اقامت خود در این شهر زیبای ساحلی یک تجربه مسرت بخش و دلنشین برای خود و همراهان خویش بسازید.

1. خانه های روستایی حوریان ودر (Hoyran Wedre Country Houses)

شاید تعجب کنید که چگونه خانه های روستایی میتوانند در تور آنتالیا یک محل مناسب برای اقامت شما و خانواده تان باشند. اما عجله نکنید، با اقامت در خانه های روستایی حوریان ودر شما می­توانید خود را در قلب زندگی روستایی مدیترانه ای بیابید. این روستای زیبا که در نزدیکی شهر آنتالیا قرار دارد برای چندین قرن است که تغییر نکرده است و در کنار خود ویرانه های یک شهر باستانی دو هزار و پانصد ساله را جای داده است. این روستا همچنین میزبان درختان کهنسال و عظیمی است که عمر بسیاری از آنها به حدود 1000 سال می­رسد. این هتل متفاوت و خاص به گونه ای ساخته شده است که در هماهنگی با این طبیعت بسیار زیبا و قدمت تاریخی عظیم باشد. با اقامت در این هتل شما می­توانید چشم اندازهای زیبایی از کوهستانهای آنتالیا را داشته باشید، به ورزش­های کوهستانی بپردازید و برای رسیدن به ساحل با دوچرخه سواری یک خاطره کاملا متفاوت از تور آنتالیا خود بسازید.

2. کلبه کوهستانی الیمپوس (Olympos Mountain Lodge)

در کنار جاده ای که به جنگلهای حاشیه شهر آنتالیا ختم می­شود یک هتل زیبا قرار دارد که در زیر سایه درختهای صدر و کاج پنهان شده است. این هتل زیبا توسط یک زوج معمار و وکیل ساخته شده است که هم اکنون نیز مالک آن به شمار می­آیند. در این هتل زیبا شما می­توانید ترکیبی از هنر معماری خلاقانه، طبیعت زیبا و صد البته هنر مدرن را مشاهده کنید که با دقت و وسواس زیادی در کلبه کوهستانی الیمپوس به نمایش گذاشته شده اند. کلبه کوهستانی الیمپوس یک مکان ایده ال برای کسانی است که به اقامت لوکس و مد روز در یک هتل زیبا عادت دارند و به دنبال آن هستند که همواره از پنجره های هتل خود یک چشم انداز زیبا از محلی که در آن اقامت دارند را داشته باشند.

 

3. پانسیون مهتاب (Metap Pansyion)

اگر در سفر و تورهای مسافرتی خود چندان سخت گیر نیستید و تنها می خواهید که از محل اقامت و هتل خود شاهد زیباترین چشم اندازها باشید ما به شما اقامت در پانسیون مهتاب را پیشنهاد می­کنیم. پانسیون مهتاب از آن دست اقامتگاه هایی است که در شهر آنتالیا میتواند نیازهای اساسی شما را فراهم کند و همزمان حسی از یک اقامت متفاوت در یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه را برای شما فراهم می­کند. در ساخت، طراحی و تزیین این هتل به صورت گسترده ای از چوب طبیعی استفاده شده است و همین مسئله باعث می­شود که شما خود را در قلب یک اقامتگاه جنگلی و کاملا متفاوت احساس کنید. این پانسیون در روستای زیبای سیمنه قرار دارد و یک چشم انداز دل انگیز از دریای را به شما ارایه می­دهد. رستوران این هتل چوبی با طیف متنوعی از گلهای زیبا و معتبر تزیین شده است که در هر لحظه میتواند به شما یادآور شود که در چه محیط زیبایی اقامت گزیده اید.

 

4. کلبه المپیوس (Olympos Lodge)

اگر طرفدار ساحل هستید ما برای تور آنتالیا شما یک هتل متفاوت و زیبا در کنار ساحل زیبا و بر روی شنهای سفید مدیترانه ای را پیشنهاد می­کنیم. کلبه الیمپیوس تقریبا در کنار ساحل آنتالیا و در منطقه چیرالی قرار دارد. در تزیین و ساخت این هتل نهایت نوآوری و تفاوت به کار گرفته شده است است. باغ هتل، ساحل اختصاصی، و سیزده آلاچیق ساحلی آن با دقت زیبادی در هارمونی با طبیعت مدیترانه ای آنتالیا قرار دارند و منظره بسیار زیبایی از چشم انداز دریا را برای شما فراهم می کنند. در اینجا شما میوانید نهایت لذت را از تور آنتالیا خود ببرید: میتوانید در کنار ساحل استراحت کنید، در ساحل اختصاصی کلبه الیمپیوس شنا کنید و به خدمه هتل اعلام کنید که دوست دارید غذای خود را در کنار ساحل و در یکی از آلاچیق های مدیترانه ای آن میل کنید.

5. خانه تکلی (Tekeli Konakları)

در قلب محله مسکونی عثمان پاشا در شهر آنتالیا و در نزدیکی بندرگاه قدیمی شهر آنتالیا، یک هتل بسیار زیبا قرار دارد که برای گردشگران حال و هوایی متفاوت از اقامت در آنتالیا را به وجود می­آورد. در این هتل هر یک از اتاقها به صورت کاملا جداگانه طراحی شده اند و ترتیبی اتخاذ شده است که هیچ سر و صدایی مانع از استراحت و آرامش مهمانان و گردشگرانی که به آن وارد میشوند نگردد. در این هتل شما میتوانید هنر ترکیه ای را در تزیین و طراحی اتاق خود به صورت کاملا ملموسی احساس کنید. تزییناتی که شامل کاشیهای کوتایا، استفاده از وسایلی که کاملا از مواد اولیه طبیعی ساخته شده اند و نقاشی های دیواری و سقفهای تزیین شده با نقاشی میگردد. نکته جالب توجه آن است که در ساخت این هتل به صورت گسترده ای از چوب درخت صدر استفاده شده است و همین مسئله کاملا برای کسانی که از تور آنتالیا استفاده میکنند قابل توجه خواهد بود. رستوران این هتل به ارایه طیفی از غذاهای کلاسیک و سنتی ترکیه میپردازد که هموراه به سبب عطر، طعم و رنگ دلنواز خود مشهور هستند.

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: